فقط برای سجادم
درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش اومدين،لطفا از صفحات ديگر هم بازديد كنيد...
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 41214
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

سیمای عشق
سه شنبه 24 دی 1392برچسب:فقط برای سجادم, :: 11:21 ::  نويسنده : sajjad&zahra        

زهرا:

سلام نفسم ایهاالناس به دادم برسید سجادم نمیدونه چقد دوسش دارم و چقد دلم براش تنگ شده فک میکنه فقط خودش دلتنگ میشه بابا نامرد من عاشقتم دیووووووووووووووووووووووونتم میمیرم برات قد دنیاها دلم برات تنگیده عشقم فقط دلم میخواد بدونی همینو بس بووووووووووووووووووووووووووووووس از راه دور



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت14:04---1 مهر 1393
آخ كه دلم چقدر هواتو كرده... بدجور دلتنگتم زهراااا... بدجور

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: